Sticks, Button and Triggere utilizând GamePad-ul

Pe GamePad avem Buttoane, Joystick-uri și Triggere(au senzitivitate). Programul pentru triggere, poate fi modificat pentru a utiliza Joystick-urile sau Buttoanele. Trigerele sunt folosite mai des pentru a controla brațe, glisiere etc. deoarece returnează o valoare între 0 și 1, în timp ce un Button returneză 0 sau 1.Folosind Triggere putem controla mult mai bine mișcarea glisierei sau a unui braț deoarece putem controla viteza în funcție de cât de tare apăsăm pe Trigger.

Defininim o variabilă

DCMotor motor1;

Mapăm variabila la hardware map

motor1 = hardwareMap.dcMotor.get(„left_arm”);

Setăm puterea motorului

motor1.setPower(gamepad1.left_trigger+gamepad1.right_trigger);

Trebuie să stabiliți care dintre Triggere va acționa motorul într-un sens și care în celălalt.

motor1.setPower(gamepad1.left_trigger+gamepad1.right_trigger);